- {- item.details.type -}
- {- item.details.date -}
- {- item.details.sector -}
Miten voit luoda luottamusta ja näkyvyyttä toimitusketjussa?
Organisaation sosiaalinen vastuu ylittää oman toimintansa ja rajat. Organisaatioiden odotetaan yhä useammin ottavan käyttöön ja osoittamaan vastuullisuutta mm. toimitusketjussa. Autamme organisaatioita yritysvastuu-asioissa ja lisäämään toimitusketjun luottamusta ja näkyvyyttä seuraavilla palveluilla:
- Vastuullinen hankinta ja toimittajatiedon hallinta
- Yritysvastuuraportin varmistaminen ja yritysvastuun gap-nykytila-analyysit
- Vastuullisuusstrategian integrointi osaksi toimintaa
- Toimittaja-arvioinnit.
Tietoa akkreditoinneistamme ja hyväksynnöistämme
DNV on akkreditoitu useisiin sosiaalisiin ja eettisiin palveluihin. Edellisen lisäksi useat kansainväliset yritykset hyväksyvät meidän toteuttamamme sosiaaliset auditoinnit, joihin voi sisältyä tilaajan omia eettisiä ehtoja. Esimerkiksi Nestlé, Unilever, Sainsbury, Walmart, Woolsworths, Bacardi and Morrison ja useat muut kansainvälisten tuotemerkkien omistajat hyväksyvät suorittamamme sosiaaliset auditoinnit.
Lisätietoa muista hyväksynnöistämme voit tiedustella paikallisesta DNV:n toimipaikasta.